Ako postupovať, pokiaľ chcem uplatniť reklamáciu na chybný tovar?

Tovar môže kupujúci uplatniť osobne v sídle predávajúceho na adrese Lillian Vassago s.r.o. (Zlatníctvo Lillian Vassago), Prešovská 337/6, Plzeň, Vnitřní Město, 301 00, tel.: +421 911 490 710, kde po predložení daňového dokladu o kúpe vyplní pracovník predávajúceho s kupujúcim reklamačný protokol, alebo reklamovaný tovar zaslať prepravnou službou na túto adresu, spoločne s vyplneným reklamačným formulárom.

Reklamačný formulár nájdete na stiahnutie v tomto odkaze Reklamačný formulár alebo Vám ho zašleme na požiadanie prostredníctvom e-mailu eshop@lillianvassago.sk

Nezabudnite, prosím, šperk dôkladne zabaliť, aby sa predišlo ďalšiemu poškodeniu pri preprave a zásielku riadne poistiť (v prípade straty pri preprave potom máte nárok vymáhať od prepravcu spôsobenú škodu).

Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní. Lehota na vybavenie môže byť samozrejme aj kratšia. V prípade, že reklamácia uznaná nebude, budeme vás kontaktovať o možnostiach šperk opraviť v rámci platenej opravy. Rovnako vás budeme kontaktovať v prípade, že reklamáciu nebudeme môcť vyriešiť vami požadovaným spôsobom (napr. oprava nebude vzhľadom na povahu poruchy možná).